Contact Us
Contact Us
Contact Us

ଆମେ କିପରି ସାହାଯ୍ୟ କରିପାରିବା?

ଆମର ଗ୍ରାହକ-କେନ୍ଦ୍ରିକ ଆଭିମୁଖ୍ୟ ଏକ ଦୃ ust ଗ୍ରାହକ ଯତ୍ନ ଭିତ୍ତିଭୂମି ଦ୍ୱାରା ସମର୍ଥିତ

ଆମ ସହିତ ଯୋଡ଼ିହୁଅନ୍ତୁ

ଆପଣ ସାଧାରଣ ସୂଚନା ସନ୍ଧାନରେ ଥାଆନ୍ତୁ କି କୌଣସି ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ପ୍ରଶ୍ନର ଉତ୍ତର ପାଇବା କିମ୍ବା ଆମକୁ କୌଣସି ମତାମତ ଦେବାକୁ ଚାହୁଁଛନ୍ତି - ଆପଣଙ୍କ କଥା ଶୁଣିବାକୁ ଆମେ ସଦା ପ୍ରସ୍ତୁତ!

ଆପଣ ନିମ୍ନଲିଖିତ ଯେକ touch ଣସି ସ୍ପର୍ଶ ପଏଣ୍ଟରେ ଆମ ପାଖରେ ପହଞ୍ଚିପାରିବେ:

  • Email

    customercare@tmf.co.in

    ଇମେଲ୍:

  • Whatsapp

    7700910888

    ହ୍ୱାଟ୍ସଆପ୍

  • 1800 209 0188

    1800 209 0188

    ଗ୍ରାହକ ସେବା ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି
    ସୋମବାର - ଶନିବାର
    (ପୂର୍ବାହ୍ନ 9:00 ଘଟିକାରୁ ସନ୍ଧ୍ୟା 7:00 ଘଟିକା

  • www.tmf.co.in

    www.tmf.co.in

    ୱେବସାଇଟ୍
    ନିଜର ପ୍ରଶ୍ନକୁ ପଞ୍ଜୀକୃତ କରନ୍ତୁ, ଆମର ଶାଖାକୁ ଠାବ କରନ୍ତୁ, ଋଣ, ବିଶେଷ ଅଫର୍ ପାଇଁ ଆବେଦନ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଆହୁରି ଅନେକ କିଛି (ୱେବ୍-ଚାଟ୍ ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟ ଉପଲବ୍ଧ).

  • TMF Complaint

    "TMF ଅଭିଯୋଗ "ରୁ 9223192231

    SMS
    "TMF (ସ୍ପେସ୍) ଅଭିଯୋଗ" ଏବଂ 9223192231 କୁ ପଠାନ୍ତୁ ଏବଂ ଆମର ଗ୍ରାହକ ଯତ୍ନ ଦଳ ରୁ ଏକ କଲ ଗ୍ରହଣ କରନ୍ତୁ

  • Have a Complaint?

    ଅଭିଯୋଗ ଅଛି?

ଅଭିଯୋଗ ପ୍ରତିକାର ପ୍ରଣାଳୀ

ଆମ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରଦାନ କରାଯାଉଥିବା ସମସ୍ତ ଉତ୍ପାଦ ଏବଂ ସେବାଗୁଡ଼ିକ ଉପରେ ଆପଣ ଚାହୁଁଥିବା ସମସ୍ତ ସହାୟତା ଯୋଗାଇବା ପାଇଁ ଆମେ ପ୍ରତିବଦ୍ଧ।
ଟାଟା ମୋଟର୍ସ ଫାଇନାନ୍ସ ନିଜର ଭିନ୍ନକ୍ଷମ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ସମେତ ସମସ୍ତ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ଅଭିଯୋଗ ପ୍ରତିକାର ପ୍ରଣାଳୀ ପ୍ରତିଷ୍ଠା କରିଛି।
ଆମର କମ୍ପାନୀ କିମ୍ବା ଏହାର ଆଉଟସୋର୍ସଡ୍ ଏଜେନ୍ସି ବିରୁଦ୍ଧରେ ସମସ୍ତ ଅଭିଯୋଗ (ଫିନଟେକ୍/ଡିଜିଟାଲ୍ ଲେଣ୍ଡିଂ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ଅଭିଯୋଗ / ସମସ୍ୟା ସମେତ)ଗୁଡ଼ିକୁ ଆମର ସିଆରଏମ୍ ରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ଏବଂ ଟ୍ରାକ୍ କରାଯିବ।
ଅଭିଯୋଗର ପ୍ରତିକାରକୁ ସୁବିଧାଜନକ କରିବା ପାଇଁ ଆମେ ନିମ୍ନଲିଖିତ ସ୍ତରଗୁଡ଼ିକୁ ପ୍ରତିଷ୍ଠା କରିଛୁ।

  • Email at

    ଇମେଲ୍ କରନ୍ତୁ

  • Call US

    ଗ୍ରାହକ ସେବା:

    1800-209-0188
    ଗ୍ରାହକ ଯତ୍ନ:
    ସୋମବାର - ଶନିବାର
    9:00 AM ରୁ 7:00 PM

  • Whatsapp

    ହ୍ୱାଟ୍ସଆପ୍

  • Website

    Website

    www.tmf.co.in ବିଦ୍ୟମାନ ଗ୍ରାହକମାନେ ସେମାନଙ୍କର ୟୁଜର୍ ID ଏବଂ ପାସୱାର୍ଡ ସହିତ ଲଗ୍ ଇନ୍ ଅଭିଯୋଗ ପୋଷ୍ଟ କରିପାରିବେ

  • Branches

    ରୁ ଅଧିକ ଶାଖା

    ସୋମବାର - ଶୁକ୍ରବାର
    9.30 AM ରୁ 6.00 PM
    ଶନିବାର
    9.30 AM - 1.30 PM
    (୨ୟ ଶନିବାର ବ୍ୟତୀତ)

  • If the Complaint is unresolved within 10 Days

    ଯଦି 10 ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ଅଭିଯୋଗର ସମାଧାନ ନ ହୁଏ

    ଦୟାକରି ଆମର ଗ୍ରାହକ ସେବା ଅଭିଯୋଗ ପ୍ରତିକାର ଅଧିକାରୀ ଶ୍ରୀ ମଲିକ ଶେଖ୍ ଙ୍କ ସହ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ, ଆପଣଙ୍କର
    ଅଭିଯୋଗ ନମ୍ବର ସହିତ, ଟେଲିଫୋନ୍ ନଂ.: 022-6181-5665

  • Write to Customer Care Department

    ଗ୍ରାହକ ସେବା ବିଭାଗକୁ ଲେଖନ୍ତୁ

    ଟାଟା ମୋଟର୍ସ ଫାଇନାନ୍ସ ଲିମିଟେଡ୍.
    2ୟ ମହଲା, ଏ ୱିଙ୍ଗ୍, ଆଇ-ଥିଙ୍କ୍ ଟେକ୍ନୋ କ୍ୟାମ୍ପସ୍, ଅଫ୍ ପୋଖରାନ ରୋଡ୍ ନଂ. 2, ଥାଣେ (ପଶ୍ଚିମ), ମହାରାଷ୍ଟ୍ର 400601 .

  • ଋଣର ବିବରଣୀ

    ଇମେଲ୍

    ଅଭିଯୋଗ ରେଫରେନ୍ସ ନମ୍ବର

    ଅଭିଯୋଗର ବର୍ଣ୍ଣନା

  • If the complaint is unresolved within 30 days

    ଯଦି 30 ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ଅଭିଯୋଗର ସମାଧାନ ନ ହୁଏ

    ଆପଣ ଲୋକପାଳଙ୍କ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟ ନିକଟରେ ଅପିଲ କରିପାରନ୍ତି

  • The Reserve Bank of India

    ଭାରତୀୟ ରିଜର୍ଭ ବ୍ୟାଙ୍କ

    କେନ୍ଦ୍ରୀକୃତ ରସିଦ୍ ଏବଂ ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ କେନ୍ଦ୍ର। ଭାରତୀୟ ରିଜର୍ଭ ବ୍ୟାଙ୍କ, 4ର୍ଥ ମହଲା, ସେକ୍ଟର 17, ଚଣ୍ଡିଗଡ଼ 160017

  • visit

    ପରିଦର୍ଶନ କରନ୍ତୁ

    ଆରବିଆଇ ସିଏମ୍ଏସ୍ ପୋର୍ଟାଲhttps://cms.rbi.org.in
    କିମ୍ବା
    ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି ନମ୍ବରରେ କଲ୍ କରନ୍ତୁ: 14448

ବନ୍ଦ କରନ୍ତୁ

ଟାଟା ମୋଟର୍ସ ଫାଇନାନ୍ସ ତରଫରୁ ଆକର୍ଷଣୀୟ ଋଣ ପାଆନ୍ତୁ

ଏବେ ହିଁ ଆବେଦନ କରନ୍ତୁ+ଉପରକୁ ଯାଆନ୍ତୁ