ଆମ ସହିତ ଯୋଡ଼ିହୁଅନ୍ତୁ
ଆପଣ ସାଧାରଣ ସୂଚନା ସନ୍ଧାନରେ ଥାଆନ୍ତୁ କି କୌଣସି ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ପ୍ରଶ୍ନର ଉତ୍ତର ପାଇବା କିମ୍ବା ଆମକୁ କୌଣସି ମତାମତ ଦେବାକୁ ଚାହୁଁଛନ୍ତି - ଆପଣଙ୍କ କଥା ଶୁଣିବାକୁ ଆମେ ସଦା ପ୍ରସ୍ତୁତ!
ଆପଣ ନିମ୍ନଲିଖିତ ଯେକ touch ଣସି ସ୍ପର୍ଶ ପଏଣ୍ଟରେ ଆମ ପାଖରେ ପହଞ୍ଚିପାରିବେ:
customercare@tmf.co.in
ଇମେଲ୍:
7700910888
ହ୍ୱାଟ୍ସଆପ୍
1800 209 0188
ଗ୍ରାହକ ସେବା ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି
ସୋମବାର - ଶନିବାର
(ପୂର୍ବାହ୍ନ 9:00 ଘଟିକାରୁ ସନ୍ଧ୍ୟା 7:00 ଘଟିକାwww.tmf.co.in
ୱେବସାଇଟ୍
ନିଜର ପ୍ରଶ୍ନକୁ ପଞ୍ଜୀକୃତ କରନ୍ତୁ, ଆମର ଶାଖାକୁ ଠାବ କରନ୍ତୁ, ଋଣ, ବିଶେଷ ଅଫର୍ ପାଇଁ ଆବେଦନ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଆହୁରି ଅନେକ କିଛି (ୱେବ୍-ଚାଟ୍ ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟ ଉପଲବ୍ଧ)."TMF ଅଭିଯୋଗ "ରୁ 9223192231
SMS
"TMF (ସ୍ପେସ୍) ଅଭିଯୋଗ" ଏବଂ 9223192231 କୁ ପଠାନ୍ତୁ ଏବଂ ଆମର ଗ୍ରାହକ ଯତ୍ନ ଦଳ ରୁ ଏକ କଲ ଗ୍ରହଣ କରନ୍ତୁଅଭିଯୋଗ ଅଛି?
ଆମେ ଶୁଣୁଛୁ! ଏଠି କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
ଅଭିଯୋଗ ପ୍ରତିକାର ପ୍ରଣାଳୀ
ଆମ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରଦାନ କରାଯାଉଥିବା ସମସ୍ତ ଉତ୍ପାଦ ଏବଂ ସେବାଗୁଡ଼ିକ ଉପରେ ଆପଣ ଚାହୁଁଥିବା ସମସ୍ତ ସହାୟତା ଯୋଗାଇବା ପାଇଁ ଆମେ ପ୍ରତିବଦ୍ଧ।
ଟାଟା ମୋଟର୍ସ ଫାଇନାନ୍ସ ନିଜର ଭିନ୍ନକ୍ଷମ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ସମେତ ସମସ୍ତ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ଅଭିଯୋଗ ପ୍ରତିକାର ପ୍ରଣାଳୀ ପ୍ରତିଷ୍ଠା କରିଛି।
ଆମର କମ୍ପାନୀ କିମ୍ବା ଏହାର ଆଉଟସୋର୍ସଡ୍ ଏଜେନ୍ସି ବିରୁଦ୍ଧରେ ସମସ୍ତ ଅଭିଯୋଗ (ଫିନଟେକ୍/ଡିଜିଟାଲ୍ ଲେଣ୍ଡିଂ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ଅଭିଯୋଗ / ସମସ୍ୟା ସମେତ)ଗୁଡ଼ିକୁ ଆମର ସିଆରଏମ୍ ରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ଏବଂ ଟ୍ରାକ୍ କରାଯିବ।
ଅଭିଯୋଗର ପ୍ରତିକାରକୁ ସୁବିଧାଜନକ କରିବା ପାଇଁ ଆମେ ନିମ୍ନଲିଖିତ ସ୍ତରଗୁଡ଼ିକୁ ପ୍ରତିଷ୍ଠା କରିଛୁ।